بیانیه حمایت پویش مردمی جمعیت متخصصین ریاست جمهوری-راهبرد معاصر

بیانیه حمایت پویش مردمی جمعیت متخصصین ریاست جمهوری

حمایت پویش مردمی جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران از نامزدهای ریاست جمهوری که نسبت به مشکلات حوزه ساختمان، کشاورزی، تولید و صنعت دغدغه ‌‌مندند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 01
کد خبر: ۶۸۸۶۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ پویش جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران طی بیانیه‌ای از نامزدهای که نسبت به مشکلات حوزه ساختمان، کشاورزی، تولید و صنعت دغدغه‌‌مندند، اعلام حمایت کرد.

 

متن بیانیه جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران به شرح زیر است:
بسمه تعالی
شهروندان بزرگوار و عزیز تهرانی
انتخابات در هر کشور، جلوه و تبلور حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش می‌باشد و انتخاب مردم تاثیر مستقیمی برزندگی تک تک آحاد و آینده کشور به ویژه قشر متخصص و صنعتگر و کارآفرین دارد.بی‌تردید نابسامانی های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی امروز کشور ، به رغم وجود قابلیتها و استعداد های فراوان، کم نظیر واستثنایی این مرز و بوم، ریشه در بی تدبیری، سو مدیریت ، برنامه گریزی ، عدم شفافیت و پاسخگویی دارد.


در شرایط سخت و دشوار اقتصادی امروز، انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در خرداد سال آتی 1400، فرصتی تاریخی و مغتنم در جهت انتخاب نامزد متخصص، کارآمد، دلسوز، مدیر و مدبر و دارای تجربه فعالیت تخصصی و درک صحیح اقتصادی و صنعتی صحیح به ویژه ازمیان نامزدها و کاندیداهای حوزه ساختمان، کشاورزی و صنعت برای سکانداری حوزه اجرائی کشور و دغدغه مندی و پاسخگویی به مشکلات و نیازهای عموم شهروندان تهرانی به ویژه قشر متخصصین و صنعتگران است.


بدون شک خواسته اصلی "شفافیت" در همه حوزه های مهندسی صنعتی اجتماعی فرهنگی و سیاسی و به ویژه اقتصادی است تا از رشد سو مدیریت،گسترش فساد و ضایع شدن سرمایه های مادی و معنوی این سرزمین جلوگیری شود.پاسخگو بودن قوه مجریه و همه خدمتگزاران کشور به ملت، پرهیز از ایجاد تنش و حمایت از تولید و رونق بخشیدن به حوزه ساختمان، کشاورزی و صنعت از ضروریات انکارناپذیر شزایط کنونی این مرز و بوم است.توجه به زیرساخت های صنعتی و تولیدی و ارتقای سطح زیست محیطی و زیستی مردم در همه ابعاد بایستی در الویت اول این سرزمین قرار گیرد.


پویش جمعیت متخصصین و تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران ضمن دعوت از کلیه متخصصین و صنعتگران به حمایت همه جانبه از کاندیدای برخاسته و یا دغدغه مند حوزه های ساختمان ، کشاورزی، صنعتی و صنفی، از کلیه نامزدهای محترم که نسبت به معضلات و مشکلات حوزه ساختمان،کشاورزی، تولید و صنعت ، دغدغه‌ مند هستند در جهت تعامل و هم افزایی در قالب برگزاری نشست های تخصصی-مردمی اعلام آمادگی می نماید. برنامه های این پویش مردمی در جهت انتخاب اصلح متعاقبا اعلام میگردد.

 

بیانیه حمایت پویش مردمی جمعیت متخصصین ریاست جمهوری

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار